Waktu Malaysia
 
ahli jawatankuasa


EVIDENCES COMMITEE:

1.Zaini Ahmad
(019-2676727)
2.PENGASAS KITARAN HARIAN & HANDPHONE
Yuswan Yusoff


 

untuk Consultant rawatan Alternatif

RUANGAN IKLAN

 

Berita Kelab

KURSUS SEHARI KITARAN HARIAN ANDA
10hb OCT  2009(SABTU )
masa: 10.00 am - 7.30 ptg
KITARAN HARIAN PELAKUAN ANDA"PERTAMA DIMALAYSIA, PERTAMA DIDUNIA!"

Ini adalah kaedah pertama seumpamanya di dunia

SILA HUBUNGI EN.AZLI SHAH 012-3127 296 UNTUK KETERANGAN LANJUT.

UNTUK SMS sila taip NAMA, ke 012-3127 296@ 019-2676 727 dan kami akan hubungi anda semula


KLIK PELAN PEJABAT

  PENDAFTARAN
KURSUS ONLINE
 

 

HTML Counter
Web Site Hit Counter  
online
hits  

 
 
kitaran harian
06 April 2009
PERHATIAN! Anda wajar mempelajari ‘kitaran pelakuan harian anda’ kerana apabila kitaran negatif yang datang itu adalah tekanan besar maka itulah menjadi punca yang menyebabkan anda bakal terdiam sehingga tidak mampu untuk berkata-kata.
Kerana itu anda akan mempelajari kitaran apakah yang berlaku kepada anda pada tahun itu, bulan itu seterusnya petunjuk tarikh hari termasuk petunjuk-petunjuk kitaran itu.


Contohnya: melalui kiraan bulan anda, anda akan dapat mengetahui didalam bulan berapakah kitaran itu akan sampai dan terkena kepada anda termasuk apakah bentuk negatif tersebut dan bertarikh hari apakah yang akan berlaku didalam bulan tersebut.
Kerana itulah konsep mencegah adalah lebih baik dari mengubat.
Dan kami akan menunjukkan juga kitaran bulan kejayaan, kewangan dan segala-gala yang bermain didalam kitaran.
Untuk kepada sesiapa yang belum mempelajari kitaran harian pelakuan, dinasihatkan jangan bertanya atau meminta nasihat kepada yang masih belum mempelajarinya, kerana mereka masih tidak memahami kehebatan penemuan terbaru kiraan secara sains metafizik yang telah dimulakan dahulu oleh ilmuwan islam.

PERMAINAN BERBENTUK MEMPERDAYA: Insyaallah, Kepada sesiapa yang menyertai kelas kitaran harian pelakuan anda, kami akan memberikan anda permainan berbentuk bersantai dimana salah seorang peserta akan memperdayakan kami pada masa itu dan melalui kiraan semula, kami akan menunjukkan kepada anda, siapakah yang telah memperdaya kami pada masa itu.
Permainan ini hanya ditunjukkan selepas sahaja tamat pembelajaran sebelah petang pada hari tersebut. Disini menunjukkan bahawa ilmu kiraan metafizik cukup kuat mengenali emosi, fikiran dan tingkahlaku anda.
BELUM ADA DIMANA-MANA PENGAJAR LAGI YANG MENGAJAR PROGRAM METAFIZIK SEPERTI INI. PELIK TAPI BENAR

CERITA:
Baru-baru ini ada seorang hamba allah yang berstatus haji, linkungan hampir 50an menemui salah seorang dari kalangan ahli metafizik kami didalam sebuah restoran bertempat digombak dan berbual bersamanya berkaitan isu-isu semasa, termasuk berkaitan kitaran harian, maka dipendekkan cerita, pakcik tersebut bertanya apakah apa yang diajar ini boleh dipercayai?
Jawapan saya mudah: saya bertanya semula kepada pakcik, apakah yang saya dah huraikan kepada pakcik berkenaan suasana pakcik pada pagi dan tengahari tadi, emosi pakcik pada pagi dan tengahari tadi juga tingkahlaku pakcik, sebelah pagi dan tengahari tadi adakah ianya tidak benar.
Maka pakcik tersebut mengakui pula kebenarannya, dan saya berkata semula “ inilah yang dinamakan kitaran harian pelakuan manusia”.
Juga saya berkata lagi kepadanya, bagaimana saya boleh mengetahui pakcik berada dirumah pada sebelah pagi tadi dan pakcik tidak kemana-mana pun pada sebelah malam tadi.
Bagaimana pula saya boleh mengetahui pakcik ada menelefon seseorang iaitu lelaki pada sebelah pagi tadi.
Pakcik belum pernah melihat preview saya sebelum ini, betul tak?“Belum lagi” jawab pakcik tersebut.
saya berkata “didalam kelas saya akan tunjukkan kepada pakcik semua testimoni dari sejarah dunia, artis, individu dan isu-isu lain yang pernah panas suatu masa dulu dan terkini termasuk kejayaan dan kewangan” lalu pakcik tersebut berkata sambil mengangguk kepala “ilmu sains metafizik ni benar-benar mengkagumkan, hanya kita guna kiraan metamatik aje, kita terus boleh tahu cerita kita setiap hari dan apa yang akan berlaku kepada kita".
Saya menyampuk sambil bersemangat bercerita “sebab itu sehingga hubungan atas katil juga kiraan boleh menunjukkan bilakah hari tersebut berlaku”.
Pakcik tersebut ketawa sehinggakan beberapa orang lelaki dibelakang saya memerhatikan kami dan bertanya lagi kepada saya bilakah hari yang sesuai……bersama dengan isterinya.
Dan saya pun terus ketawa. Dan pakcik tersebut meminta agar dapat kiranya mengajarnya dirumahnya supaya isterinya juga boleh mempelajari sekaligus mendalaminya. Itulah sedikit ringkasan pengalaman bersama dengan pakcik tersebut baru-baru ini.

MAKLUMAN: Kami telah mendapat beberapa makluman dari peserta-peserta yang telah pun belajar kitaran dan respon dari peserta, masih kurang memahami pola-pola kombinasi maka oleh itu dicadangkan anda memasuki kelas yang hanya akan diajar mempelajari pola-pola kombinasi kitaran harian dari 1-9, kerana masalah ini yang selalu terjadi kepada anda terutama bernombor akar 6, 7, 8, 9 iaitu sedikit SUKAR dari segi penyerapan ilmu tetapi perlu dingat! sebaliknya pula jika nombor akar 6,7,8,9 telah memahirkan diri, maka percayalah mereka-mereka ini akan lebih ke depan berbanding nombor akar 1, 2, 3, 4 (5 berkecuali)

Sedikit yang ingin dijelaskan: bukan mudah untuk memahami dan bukan mudah untuk tidak memahami dan bukan mudah untuk langsung tidak mahu memahami, maksud disini ialah anda perlu berusaha membiasakan diri membuat praktikal kepada diri anda atau kepada keluarga dan rakan-rakan anda atau sentiasa berhubung dengan kami atau berjumpa dengan kami. cth mudah: apa-apa ilmu tidak boleh dipelajari dan mahir hanya dengan sehari atau seminggu dan jika anda sebagai pelajar menuntut IKM, IPTA, UNI perlulah bertahun-tahun untuk menamatkan pengajian.fikir-fikirkan.

ADMIN
posted by KELAB SAINS METAFIZIK MALAYSIA @ 1:02 PTG  
0 Comments:
Catat Ulasan
<< Home
 
 
Info kelab

KELAB SAINS METAFIZIK MALAYSIA

TAMAN KERAMAT PERMAI
54200,SETIAWANGSA
Kuala lumpur.
Email:
kelabsainsmetafizik@gmail.com

Satu usaha berterusan kami ke arah memperkembangkan lagi potensi kaedah pernomboran kepada setiap individu secara menyeluruh dan bersepadu untuk mewujudkan insan yang seimbang berkeyakinan dari segi kematangan rohani, emosi dan jasmani berasaskan kepercayaan dan kepatuhan kepada tuhan. Usaha ini, bagi melahirkan individu yang berilmu pengetahuan, berketrampilan, berakhlak mulia, bertanggungjawab dan berkeupayaan mencapai tahap tertinggi serta memberi sumbangan terhadap keharmonian keluarga dan masyarakat

 

Previous Post
Archives
link website

 

 

 

 

jadual Kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
09 OGOS
2009
KURSUS ASAS KITARAN HARIAN  
HARI : 09 OGOS 2009
WAKTU : 10:00PM-7:30PM
PENGAJAR : EN YUSWAN
HUBUNGI : 019-2676727
YURAN KURSUS: RM350
LOKASI :17-3,JALAN AU 1A/4B,TAMAN KERAMAT PERMAI,KL.
15 OGOS
2009
KURSUS ASAS PENGENALAN  POTENSI  DIRI 
HARI : 15 OGOS 2009
WAKTU : 2:30PM-5:30PM
PENGAJAR : EN ZAINI
HUBUNGI : 019-2676727
YURAN KURSUS: RM100
LOKASI : RESTORAN IKAN BAKAR MALIM,TAMAN TASIK UTAMA,JALAN MITC,AIR KEROH,75450,MELAKA.
   
 

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Powered by


Free Blogger Templates

BLOGGER

 

ALTERNATIVE SCIENCE CONSULTANT

EVIDENCES AND DESTINY MANAGEMENT PLANNER

                                           © 2008 kelabsainsmetafizik Template by Isnaini Dot Com