Waktu Malaysia
 
ahli jawatankuasa


EVIDENCES COMMITEE:

1.Zaini Ahmad
(019-2676727)
2.PENGASAS KITARAN HARIAN & HANDPHONE
Yuswan Yusoff


 

untuk Consultant rawatan Alternatif

RUANGAN IKLAN

 

Berita Kelab

KURSUS SEHARI KITARAN HARIAN ANDA
10hb OCT  2009(SABTU )
masa: 10.00 am - 7.30 ptg
KITARAN HARIAN PELAKUAN ANDA"PERTAMA DIMALAYSIA, PERTAMA DIDUNIA!"

Ini adalah kaedah pertama seumpamanya di dunia

SILA HUBUNGI EN.AZLI SHAH 012-3127 296 UNTUK KETERANGAN LANJUT.

UNTUK SMS sila taip NAMA, ke 012-3127 296@ 019-2676 727 dan kami akan hubungi anda semula


KLIK PELAN PEJABAT

  PENDAFTARAN
KURSUS ONLINE
 

 

HTML Counter
Web Site Hit Counter  
online
hits  

 
 
kitaran harian
MAKLUMAT KITARAN HARIAN
25 Mac 2009
Kitaran Harian Pelakuan ini bukanlah statik potensi mengenal diri melalui tarikh lahir , tetapi ini adalah kitaran harian hidup anda dan anda boleh menyemak setiap hari, sebelum atau yang akan datang dan semua pelakuan kitaran semasa harian anda, mahu pun bermula anda lahir didunia, sekarang atau yang akan datang.
Semua objek di alam semesta bergetar pada frekuensi yang tersendiri.

Dengan menggunakan KOD TARIKH LAHIR atau LAIN LAIN KOD PERNOMBORAN DIRI YANG ANDA CIPTA sebagai data asas tuan punya diri, dapat menentukan frekuensi utama yang dihitung dan menghasilkan maklumat penting tentang kitaran sikap, perwatakan dan pelakuan seseorang.

Keperatusan risiko tekanan didalam hidup anda terbahagi didalam pelbagai bentuk bermula dari tekanan yang paling rendah hinggalah yang paling besar :-
1.Tekanan rutin harian iaitu tekanan yang sentiasa ada pada setiap hari.
2.Tekanan rendah yang datang hanya sesekali didalam bulan bulan tertentu.
3.Tekanan pertengahan yang datang hanya sekali didalam tahun tersebut.(AWAS)
4.Tekanan kuat yang datang hanya sekali didalam setiap 9 tahun kitaran.(AWAS)
5.Tekanan amat kuat yang datang hanya sekali seumur hidup.(AWAS)
6.Tekanan berulang-ulang.

KELEBIHAN KAMI SEBAGAI PENGASAS KITARAN HARIAN PELAKUAN:
1 - Melalui kaedah pernomboan kami boleh mengetahui lebih awal siapakah pemain badminton professional atau squash yang akan memenangi didalam setiap perlawanan.
2 - Kami juga boleh mengetahui adakah anda lulus atau tidak didalam permohonan mendapatkan kerja dengan syarikat terbabit.
3 - Kami boleh mengetahui lebih awal kemenangan calon pilihanraya.
4 - Kami juga boleh mengetahui segala berkaitan syarikat / multi company atau mana-mana syarikat.

RAMALAN:
Adakah anda mengatakannya ini ramalan?
Pertama: jika anda mengatakan ini ramalan, sila datang ke kursus kitaran, dan kami akan tunjukkan situasi emosi dan pelakuan anda sebelum anda berjumpa dengan kami pada tarikh tersebut.
Ke-dua: Mungkin anda akan mengatakan: sekiranya berlaku maka ia pasti berlaku kerana semuanya adalah atas izin allah dan kita tidak mampu untuk mengelakkannya. BENAR! Tetapi adakah allah mengajar anda untuk hanya berserah dan menadah tangan setiap masa. Kenapakah ilmu allah yakni a-quran telah pun diteroka dan dikaji berabad-abad lamanya oleh pihak yahudi. Kerana mereka telah mendapat informasi yang cukup banyak setiap sudut dan arah dan dari setiap surah berkaitan kekuatan dan kelemahan manusia, kerana informasi didalam al-quran itu adalah ilmu allah kepada manusia. Bacalah tentang tokoh-tokoh islam yang mahir didalam kiraan metamatik dan hubungannya dengan hukum alam.

Mungkin anda tidak ingin tahu atau tidak mahu ambil tahu atau takut untuk ambil tahu tetapi adakah anda ingin sesuatu bentuk emosi dan tingkahlaku didalam situasi pelbagai jenis tekanan bermasalah yang datang tiba-tiba kepada anda atau keluarga?

Sekiranya pada hari itu, bulan depan atau tahun depan dan ia terjadi kepada anda atau keluarga anda, persoalannya, kenapakah anda terkejut, menangis, tergamam, bersedih dan tidak tentu arah dan mengeluh kesah? Kerana anda tidak pun mengelak dari kejadian tersebut.

Ini bukan soal isu berkaitan memaksa untuk belajar, tetapi berkaitan hidup dan masa depan anda dan keluarga. Ini juga bukan soal berkaitan nasib, juga bukan untuk membuat keuntungan tetapi ini adalah dunia kerohanian yang semua manusia
AMAT MEMERLUKAN kerana apa? Kerana anda sehingga kini tidak tahu apakah yang bakal berlaku pada anda besok, bulan depan dan tahun depan. Sehinggalah sesuatu kejadian itu berlaku kepada anda dan barulah anda sedar bahawa petunjuk kitaran bulan itu itu telah datang, dan setiap petunjuk itu akan menunjukkan kitaran pada bulan itu sama ada bersuasana ceria, suka, duka, kejayaan, mendapat duit dan lain lain.
PERNAHKAH DIDALAM HIDUP ANDA TERJADI PELBAGAI PERKARA YANG TIDAK BAIK, TIDAK KIRA APA SEKALIPUN JENIS DAN KEPERATUSAN BENTUK TEKANANNYA SAMA ADA KECIL MAHU PUN BESAR, AMAT BESAR DAN APAKAH LANGKAH YANG TELAH ANDA LAKUKAN?
Tentunya pernah, malah ada yang berulang kali terkena sesuatu elemen yang datang sama ada harian, bulan atau pada kitaran pada tahun itu. tidak kira anda mahu menerimanya atau tidak. Kenapa ini terjadi? Kerana ia telah datang tiba-tiba dan disebabkan tidak mendapatkan dan mencari ilmu sebegini.

SALAH SATU CONTOH:
Seorang bapa yang mempunyai 5 orang anak, dan setiap hujung minggu kerap pergi menziarah mertuanya diselayang, dan salah seorang dari ahli metafizik kami telah berbual panjang denganya berkaitan isu semasa termasuk berkaitan ‘kitaran harian pelakuan anda’, disamping menunjukkan bukti suasana dan emosinya pada sebelah pagi pada hari tersebut, dan lelaki itu mengakui kebenarannya tetapi dimasa yang sama seolah tidak mengambil kesah sehingga lah pada pertengahan bulan februari, dia dan isterinya dikejutkan berita yang anaknya paling bongsu menghidap demam denggi yang kritikal dan sehingga kini masih berada dihospital selayang kerana telahpun merebak didalam paru-parunya.
Dan baru-baru ini apabila si suami memberikan tarikh kelahiran anaknya kepada salah seorang dari ahli metafizik kami maka terus ditunjukan kepadanya bahawa petunjuk kitaran negatif itu tepat dan telah datang pada tahun ini, impak tekanannya pada bulan februari dan jatuhnya pada kalendar hari tersebut yang membuat anaknya telahpun terkena dan masuk ke wad ICU.
Maka bermula dari situ si suami telah pun mempelajari kitaran harian untuk menyemak setiap kitaran tahun tahun ke hadapan jika adanya pola kombinasi terjadinya sekali lagi atau pun impak tekanan yang lain kepada diri dan keluarganya.
Dan kami juga akan menunjukkan bagaimana untuk anda mengelak dari kejadian tersebut.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 setiap kitaran ulangan nombor-nombor ini adalah berselindung disebalik alasan yang anda cipta pada masa itu.
ADMIN

SEDAR.UBAH.PELUANG.ELAK.RANCANG - SUPER
posted by KELAB SAINS METAFIZIK MALAYSIA @ 4:14 PG  
0 Comments:
Catat Ulasan
<< Home
 
 
Info kelab

KELAB SAINS METAFIZIK MALAYSIA

TAMAN KERAMAT PERMAI
54200,SETIAWANGSA
Kuala lumpur.
Email:
kelabsainsmetafizik@gmail.com

Satu usaha berterusan kami ke arah memperkembangkan lagi potensi kaedah pernomboran kepada setiap individu secara menyeluruh dan bersepadu untuk mewujudkan insan yang seimbang berkeyakinan dari segi kematangan rohani, emosi dan jasmani berasaskan kepercayaan dan kepatuhan kepada tuhan. Usaha ini, bagi melahirkan individu yang berilmu pengetahuan, berketrampilan, berakhlak mulia, bertanggungjawab dan berkeupayaan mencapai tahap tertinggi serta memberi sumbangan terhadap keharmonian keluarga dan masyarakat

 

Previous Post
Archives
link website

 

 

 

 

jadual Kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
09 OGOS
2009
KURSUS ASAS KITARAN HARIAN  
HARI : 09 OGOS 2009
WAKTU : 10:00PM-7:30PM
PENGAJAR : EN YUSWAN
HUBUNGI : 019-2676727
YURAN KURSUS: RM350
LOKASI :17-3,JALAN AU 1A/4B,TAMAN KERAMAT PERMAI,KL.
15 OGOS
2009
KURSUS ASAS PENGENALAN  POTENSI  DIRI 
HARI : 15 OGOS 2009
WAKTU : 2:30PM-5:30PM
PENGAJAR : EN ZAINI
HUBUNGI : 019-2676727
YURAN KURSUS: RM100
LOKASI : RESTORAN IKAN BAKAR MALIM,TAMAN TASIK UTAMA,JALAN MITC,AIR KEROH,75450,MELAKA.
   
 

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Powered by


Free Blogger Templates

BLOGGER

 

ALTERNATIVE SCIENCE CONSULTANT

EVIDENCES AND DESTINY MANAGEMENT PLANNER

                                           © 2008 kelabsainsmetafizik Template by Isnaini Dot Com