Waktu Malaysia
 
ahli jawatankuasa


EVIDENCES COMMITEE:

1.Zaini Ahmad
(019-2676727)
2.PENGASAS KITARAN HARIAN & HANDPHONE
Yuswan Yusoff


 

untuk Consultant rawatan Alternatif

RUANGAN IKLAN

 

Berita Kelab

KURSUS SEHARI KITARAN HARIAN ANDA
10hb OCT  2009(SABTU )
masa: 10.00 am - 7.30 ptg
KITARAN HARIAN PELAKUAN ANDA"PERTAMA DIMALAYSIA, PERTAMA DIDUNIA!"

Ini adalah kaedah pertama seumpamanya di dunia

SILA HUBUNGI EN.AZLI SHAH 012-3127 296 UNTUK KETERANGAN LANJUT.

UNTUK SMS sila taip NAMA, ke 012-3127 296@ 019-2676 727 dan kami akan hubungi anda semula


KLIK PELAN PEJABAT

  PENDAFTARAN
KURSUS ONLINE
 

 

HTML Counter
Web Site Hit Counter  
online
hits  

 
 
kitaran harian
04 Januari 2009
Sebelum itu pihak EVIDENCES mengucapkan tahniah dan terima kasih kepada peserta-peserta yang telah pun menyertai kursus asas kitaran harian anda untuk siri - 1 dan ke - 2 dan selepas ini diharap anda menggunakannya sebaik mungkin kitaran pernomboran ini dan sekaligus membantu diri anda, keluarga dan masyarakat disekeliling anda selepas ini.Insyaallah
TESTIMONI : Baru-baru ini seorang peserta kami telah pun menghubungi salah seorang dari pihak kami dan menceritakan agak panjang lebar tetapi akan diringkaskan disini, yang sebelum ini keluarganya kurang memberi perhatian atau menghubunginya disebabkan keluarga dan adik beradiknya agak marah kepadanya oleh kerana pada tahun 2008 beliau jarang pulang ke kampung disebabkan giliran kerja yang melibatkan dua shift, dan katanya lagi selepas beberapa hari beliau mempelajari kitaran pernomboran dan melakukan praktikal pertama kepada beberapa dikalangan adik beradik dan kedua ibu bapanya, dan mereka terperanjat bagaimana dia tahu segala apa yang mereka lalui pada hari itu tetapi selepas diterangkan segalanya maka kini sebaliknya pula, dia pula kini kerap mendapat panggilan dari beberapa kalangan adik beradiknya kerana mereka memerlukan bantuan darinya untuk melihat kitaran kitaran apakah yang bakal dilalui untuk mereka keesokkan harinya.
Terima kasih diatas sokongan dan berkongsi cerita anda dengan kami tempoh hari.
Untuk pengetahuan anda kami tidak memerlukan testimoni, dan kami juga bakal tidak akan meletakkan sebarang testimoni disini kerana kami percaya yang selepas ini peserta kursus akan melalui pelbagai perubahan didalam kitaran hidup, mudah! kerana kami telah melaluinya lebih awal.

FIKIR FIKIRKAN ADAKAH MERASAKAN KOSNYA MAHAL ?

Mungkin ada yang beranggapan kos pembelajaran ini adalah agak mahal, tetapi renungkanlah sebentar......perhatikan dan amatikanlah perkara-perkara dibawah ini dan buka minda lalu fikirkan.

1.Ini bukanlah statik potensi tarikh lahir tetapi ini adalah kitaran pelakuan harian anda iaitu anda boleh menyemak setiap hari, sebelum ini atau yang akan datang dan semua pelakuan kitaran semasa harian anda, mau pun bermula anda lahir didunia atau sekarang ini mau pun yang akan datang dan melalui cara ini anda bakal mengubah kitaran yang bakal anda berhadapan dengannya. (MUNGKIN ATAU ADAKAH ANDA RASA INI TIDAK PENTING PADA ANDA ATAU ADAKAH INI YANG ANDA CARI SELAMA INI)

2.Hanya dengan sekali pembelajaran, kitaran pernomboran ini akan membimbing anda umpama hidup anda hingga ke 7 keturunan anda dan ia bukanlah seperti membeli produk atau perkhidmatan yang hanya sementara. ( adakah masih mahu lagi memikirkannya? )

3.Pembelajaran kitaran harian anda ini, adalah yang pertama dicipta oleh anak tempatan dan tidak boleh didapati dimana mana sekalipun diseluruh dunia atau dimalaysia ataupun dimana mana website.

4.Juga jika anda berkeinginan untuk menjanakan pendapatan, dengan bergerak sebagai AJEN dikawasan anda atau dimana-mana dengan bersama berganding bersama kami, kerana tiada sesiapa pun juga berpengetahuan pernomboran kitaran seperti ini.

5.Juga kepada individu atau sesiapa yang memerlukan penasihat yang akan mengawal keselamatan harta, aset dan diri oleh kerana mereka sentiasa berhadapan dengan risiko ataupun bakal diperdaya oleh seseorang pada kitaran hari tersebut.

6.Anda setiap hari berdepan dengan masalah tekanan yang muncul dari pelbagai punca dan sekaligus dengan cara ini anda dapat menjaga keselamatan diri, keluarga dan sesiapa juga yang ingin anda bantu selepas ini, terutama kepada individu yang baru sahaja telah pun menghadapi tekanan hebat.

7.Memperluaskan perniagaan anda dengan orang yang sepatutnya sahaja anda berurus niaga.

8.Selepas 3 minggu anda melakukan praktikal maka anda dijemput semula untuk hadir ke kelas mengulangkaji untuk memastikan anda benar-benar memahaminya dan mengemaskinikan maklumat anda. (SETAKAT INI TIADA MANA-MANA PENGAJAR YANG BERSEDIA MEMBERIKAN KELAS ULANGKAJI DAN KEMASKINI MAKLUMAT)

PENTING: Selepas anda mempelajari dan rajin membuat ulangkaji maka, sekaligus anda bakal menjadikannya sebagai panduan sehingga ke akhir hayat bersama keluarga anda. Insyaallah
(FIKIRKAN ANDA HANYA SEKALI BELAJAR)

9.Teks kandungan buku yang penuh dengan dengan maklumat pernomboran dan isi kandungan untuk rujukan, termasuk senarai tarikh lahir artis dan menteri juga pemimpin-pemimpin dunia sebelum ini untuk rujukan anda mengulangkaji jika kitaran itu berlaku kepada senarai-senarai tarikh lahir yang telah pun dikenali umum.

10.KANDUNGAN BUKU TELAH DILENGKAPI:
1.Senarai huraian penuh pola kombinasi dua digit.
2.Senarai huraian penuh pola kombinasi tiga digit.
3.Senarai huraian hubungan pola kitaran dan suasana sekeliling.
4.Senarai huraian kod kombinasi harian, bulan dan tahun. ( peristiwa yang tidak terdapat didalam pola kombinasi )
5.Tarikh lahir kalangan artis, pelakon dan menteri.
6.Contoh testimoni dan segala apa yang anda belajar didalam kelas.

Jika masih juga merasakannya tidak berkemampuan dan masih merasakan kos ini agak mahal maka mungkin ini belum masanya buat anda mempelajarinya dan insyallah kelak anda akan juga mempelajarinya.

Sebenarnya kita tidak memerlukan wang untuk hidup tetapi tanpa wang kita juga tidak mampu untuk hidup, ibarat ibu/bapa anda yang ingin menunaikan haji dan memerlukan kos yang tinggi dan memerlukan juga mengikuti kursus yang ditawarkan oleh tabung haji.

PENGUMUMAN:UNTUK PASANGAN SUAMI ISTERI YANG INGIN SAMA-SAMA BELAJAR MAKA SILA BAWA BUKTI ANDA ADALAH PASANGAN SUAMI ISTERI DAN KAMI AKAN MEMBERI MENGURANGKAN POTONGAN MENGIKUTI KELAS.

UNTUK PARA PELAJAR PULA SILA BAWA BUKTI ANDA ADALAH PELAJAR DAN KAMI AKAN MENGURANGKAN POTONGAN MENGIKUTI KELAS.

BERKAT DARI KEIKHLASAN ANDA ADALAH PETUNJUK KEPADA KEBERKATAN ILMU YANG BAKAL ANDA PELAJARI


TAMBAHAN AKAN DISELITKAN JUGA : STATIK DAN KITARAN PELAKUAN KENDERAAN ANDA
UBAH, BANTU, SEDAR DAN ELAK SEBELUM KITARAN ITU MENGHAMPIRI ANDA
posted by KELAB SAINS METAFIZIK MALAYSIA @ 1:38 PG  
0 Comments:
Catat Ulasan
<< Home
 
 
Info kelab

KELAB SAINS METAFIZIK MALAYSIA

TAMAN KERAMAT PERMAI
54200,SETIAWANGSA
Kuala lumpur.
Email:
kelabsainsmetafizik@gmail.com

Satu usaha berterusan kami ke arah memperkembangkan lagi potensi kaedah pernomboran kepada setiap individu secara menyeluruh dan bersepadu untuk mewujudkan insan yang seimbang berkeyakinan dari segi kematangan rohani, emosi dan jasmani berasaskan kepercayaan dan kepatuhan kepada tuhan. Usaha ini, bagi melahirkan individu yang berilmu pengetahuan, berketrampilan, berakhlak mulia, bertanggungjawab dan berkeupayaan mencapai tahap tertinggi serta memberi sumbangan terhadap keharmonian keluarga dan masyarakat

 

Previous Post
Archives
link website

 

 

 

 

jadual Kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
09 OGOS
2009
KURSUS ASAS KITARAN HARIAN  
HARI : 09 OGOS 2009
WAKTU : 10:00PM-7:30PM
PENGAJAR : EN YUSWAN
HUBUNGI : 019-2676727
YURAN KURSUS: RM350
LOKASI :17-3,JALAN AU 1A/4B,TAMAN KERAMAT PERMAI,KL.
15 OGOS
2009
KURSUS ASAS PENGENALAN  POTENSI  DIRI 
HARI : 15 OGOS 2009
WAKTU : 2:30PM-5:30PM
PENGAJAR : EN ZAINI
HUBUNGI : 019-2676727
YURAN KURSUS: RM100
LOKASI : RESTORAN IKAN BAKAR MALIM,TAMAN TASIK UTAMA,JALAN MITC,AIR KEROH,75450,MELAKA.
   
 

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Powered by


Free Blogger Templates

BLOGGER

 

ALTERNATIVE SCIENCE CONSULTANT

EVIDENCES AND DESTINY MANAGEMENT PLANNER

                                           © 2008 kelabsainsmetafizik Template by Isnaini Dot Com